لبخند ۱                        smile1

لبخند ۱ smile1

خوش آمدید-welcome
لبخند ۱                        smile1

لبخند ۱ smile1

خوش آمدید-welcome

بلندترین دیوار صخره نوردی جهان

مابیش از ورزش مفرح صخره نوردی شنیده اید یا اخبار ان را پیگیری می کنید و بهتر می دانید این رشته حالا دارای مسابقات جهانی و تشکیلاتی برای خودش است . امروزه برای صخره نوردی حتما لازم نیست  به کوه رفته و برای لذت بردن از این ورزش در کوه ها به دنبال صخره مناسب گشت ، بلکه با وجود دیوار های صخره نوردی این مشکل هم برطرف شده تا دوستداران صخره نوردی کمتر به دردسر و تعب بیافتند.

اما خبری که قرار است در این جا خدمتتون عرض کنم این است که  بلندترین دیوار مصنوعی صخره نوردی در هلند ساخته شد . این دیوار که در شهذ گرونینگن هلند و در مکانی زیبا احداث شده است دارای ارتفاعی بیش از ۳۷ متر است که از آن بعنوان بزرگترین دیواره صخره نوردی جهان  یاد می شود . این بنای بلند  که بر روی آن نام Excalibur( شمشیر افسانه ای شاه آرتور ) نهاده شده در فضایی بسیار زیبا  و دیدنی احداث شده که لذت صخره نوردی را دوچندان میکند.

نظرات 2 + ارسال نظر
گـروه ایـستگاه خـلاقیـت شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:05 http://istgah-khalaghiat.blogsky.com

ممنون شما هم لینک شدید

taha جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:46

مطلب
دانلود دوبله فارسی انیمیشن ماشین ها ۲ Cars 2 2011


نام انیمیشن: Cars 2 – ماشین ها ۲
ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی
سال انتشار: ۲۰۱۱
مدت زمان: ۱۰۶ دقیقه
حجم: ۷۰۰ مگابایت
کیفیت: BDRip
دوبله فارسی گلوری
IMDB
خلاصه داستان: مک کوئین و تیم اصلی اش با بهترین دوست خود برای ماجراجویی های مسابقه ی بین المللی ستاره لایتنینگ در برابر سریع ترین ماشین های جهان خود را آماده می کنند . و …

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود : Multiupload Rapidshare Direct Link

دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد