لبخند ۱                        smile1

لبخند ۱ smile1

خوش آمدید-welcome
لبخند ۱                        smile1

لبخند ۱ smile1

خوش آمدید-welcome

خلاقانه ترین شجره نامه ها


نظرات 1 + ارسال نظر
mohamadalipedram چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 http://tangavan.blofa.com

بادرود فراوان به شما وخانواده ی محترم
راستی نزدیک بود فراموش شود .پس از دست کشیدن از نوشتن چند برگ سوال امتحان عینک را ازچشمان خود برداشتم و روی میز رایانه قراردادم که برخورد به یک برگ کوچک کرد ...... وخش خش آن بلند شد که بایک لبخند می گفت من را اول وقت روی میز گذاشتی چرا حالا ؟گفتم دیر وزود داره ولی سوخت وسوز ندارد بله از روی نشانی به جست وجو پرداختم که یک پنجره با ز با لبخند باز شد و باعث شگفتی من شد .از این همه سلیقه واندیشه وکار های هنر مندانه ودیگر چه ها بگویم ...گفتم کاشکی همه ی بچه های ایران مانند شما این قدر استاد بودند من که خیلی خوشم آمد .دست گل شما درد نکند تن درست باشید .
دوست دار شما محمد علی پدرام
بدرود

از توجه شما سپاس گزاریم.استاد عزیز و مهربان امثال شما باعث تشویق و پیشرفت ما میشوند.



با تشکر و قدر دانی فراوان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد